sobota, 22 stycznia 2022

Kolekcja "Znaczki Pocztowe Świata" - przesyłka 51

 Witajcie moi Drodzy.! 

Kilka dni temu otrzymałem kolejną, długo wyczekiwaną przesyłkę; w której otrzymałem kolejne dwa zeszyty z kolekcji "Znaczki Pocztowe Świata". 


Zapraszam to przeglądu, jakie tym razem znaczki zagościły w mojej skromnej kolekcji :) 



Pierwszy zeszyt na dziś - numer 102 - przyniósł mi znaczki z Benina. Kolekcją tematyczną były motyle. Natomiast znaczek specjalny pochodzi z serii "Głowy wawelskie" i przedstawia głowę dziewczyny w wianku. 




W tym numerze przeczytamy takie ciekawostki, jak: 

1. Winston Churchill;
2. Zamek na Wawelu - dział poświęcony znaczkowi specjalnemu;
3. Benin - garść informacji o kraju pochodzenia znaczków oraz o samych znaczkach;
4. Motyle - dział poświęcony znaczkom z kolekcji tematycznej.

Ponadto, w tym numerze otrzymałem kolejne dwie karty na znaczki specjalne oraz następną porcję etykiet.


W tym numerze nie otrzymałem dodatkowej porcji znaczków. Zamiast tego do zeszytu dołączony był miniarkusz kolekcjonerski, który przedstawiał Winstona Chirchilla z różnymi ważnymi postaciami (znaczek na zdjęciu wyżej, w towarzystwie znaczka specjalnego)

******


Drugi zeszyt w dzisiejszej paczce - numer 103 - zawierał znaczki z Bułgarii. Kolekcja tematyczna dotyczyła owoców, natomiast znaczek specjalny przedstawia 40. rocznicę zjednoczenia PPR i PPS. 




W tym numerze przeczytamy takie ciekawostki, jak: 

1. Robert Koch;
2. Socjaldemokracja Rzeczypospolitej Polskiej - dział poświęcony znaczkowi specjalnemu;
3. Bułgaria - garść informacji o kraju pochodzenia znaczków oraz o samych znaczkach;
4. Owoce - dział poświęcony znaczkom z kolekcji tematycznej.

Ponad to, w tym numerze również zamiast porcji znaczków losowych otrzymałem jeden znaczek z Robertem Kochem. 

******

Na dziś to byłoby wszystko, zapraszam przy okazji na pozostałe miejsca, gdzie możecie poczytać moje skrobanie lub obejrzeć moje wygłupy :) 


Tymczasem dziękuję za uwagę
Do następnego
Cześć!






2 komentarze:

  1. Coraz mniej tych znaczków w numerach. Odpowiednio 22 i 16. Zaraz będą po 10 dawać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zapasy są na wyczerpaniu.. w ostatnim numerze dostaniemy jeden znaczek :D

      Usuń

Serdecznie podziękowania za pozostawienie komentarz i przeczytanie posta. To bardzo ważne - i niezmiernie miłe - dla autorów i twórców.