środa, 7 września 2022

Kolekcja "Znaczki Pocztowe Świata" - przesyłka 59

 Wow! Dawno mnie tu nie było...

Witajcie moi Drodzy ^_^ 

Powoli zaczynałem się zastanawiać, czy jeszcze zobaczę tę białą kopertę na ławie, symbolizując świeżą dostawę znaczków. Ledwie myśli o znaczkach zaczęły kłębić się w głowie, na drugi dzień zobaczyłem wytęsknioną kopertę. 
Od razu ją otworzyłem i moim oczom ukazały się nie dwa lecz trzy nowe numery! Plus jakieś reklamy innych ofert, które nie porwały mnie na tyle, żeby z którejś z nich skorzystać. 

W dzisiejszym poście, po miesiącu przerwy, powracam do Was z kolejną dostawą nowych znaczków pocztowych z kolekcji "Znaczki Pocztowe Świata" od Hachette. 


Zapraszam :) 



Pierwszy zeszyt na dziś - numer 118 - zawierał znaczki z Francji, kolekcja tematyczna to samoloty, natomiast znaczek specjalny przedstawia reprodukcję obrazu Leona Wyczółkowskiego, pt.: "Rybacy". Mini arkusz przedstawia motyw nawiązujący do wybranych tradycji podtrzymywanych przez mieszkańców Szardży. 
















W tym numerze przeczytamy takie ciekawości jak: 
1. Folklor;
2. Statki rybackie - dział poświęcony znaczkowi specjalnemu;
3. Francja- garść informacji o kraju pochodzenia znaczków oraz o samych znaczkach;
4. Samoloty - dział poświęcony znaczkom z kolekcji tematycznej.




Drugi zeszyt na dziś - numer 119 - zawierał znaczki z nieistniejącego już NRD. Kolekcja tematyczna przedstawia kwiaty, natomiast znaczek specjalny przedstawia polskiego astronoma Jana Heweliusza i sekstans. Miniarkusz, pochodzący z emiratu Fudżajra, przedstawia przybycie pasterzy do małego jezuska. 
















W tym numerze przeczytamy takie ciekawości jak: 
1. Boże Narodzenie;
2. Gwiazdozbiory - dział poświęcony znaczkowi specjalnemu;
3. NRD - garść informacji o kraju pochodzenia znaczków oraz o samych znaczkach;
4. Kwiaty - dział poświęcony znaczkom z kolekcji tematycznej.

Ponadto, w tym numerze otrzymałem kolejną kartę do segregatora oraz plastik na znaczki specjalne. 


Trzeci i ostatni zeszyt w dzisiejszej przesyłce - numer 120 - zawierał znaczki z Indii. Kolekcja tematyczna to rośliny, natomiast znaczek specjalny przedstawia portret aktorki - Heleny Modrzejewskiej (1840-1909). Miniarkusz pochodzi z Szardży i przedstawia kwiaty. 
















W tym numerze przeczytamy takie ciekawości jak: 
1. Kwiaty;
2. Grecka tragedia - dział poświęcony znaczkowi specjalnemu;
3. Indie- garść informacji o kraju pochodzenia znaczków oraz o samych znaczkach;
4. Roślina - dział poświęcony znaczkom z kolekcji tematycznej.

Ponadto, w tym numerze otrzymałem kolejną kartę na znaczki specjalne oraz etykiety klasyfikacyjne. 

******

Na dziś to byłoby wszystko. Jak spędziliście wakacje? Wypoczęliście? Mam nadzieję, że tak... piszcie w komentarzach, gdzie spędziliście urlop... a my widzimy się już niedługo :) 

Trzymajcie się 
Kamil 










2 komentarze:

  1. Czyli to już koniec, po 120 numerach? Ich "Pieniądze świata" bo ponad 200 numerach chyba też w końcu się zakończyły. Myślałem, że i tutaj będą przedłużać ile się da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, choć jak dzwoniłem do nich przy setnym numerze to mówili, że do 125 przedłużyli... chyba, że coś źle zrozumiałem

      Usuń

Serdecznie podziękowania za pozostawienie komentarz i przeczytanie posta. To bardzo ważne - i niezmiernie miłe - dla autorów i twórców.