środa, 9 grudnia 2020

#N102 - Fundacja Pocztowy Dar

 Witajcie moi Drodzy.! ^_^ 

Dziś pragnę przedstawić tylko jedną nowość emisyjną Poczty Polskiej, a będzie to: 

1. Fundacja Pocztowy Dar.

Zapraszam :) 

1. Fundacja Pocztowy Dar

Dnia 4 grudnia 2020 r. został wprowadzony do obiegu znaczek pocztowy o wartości 4,10 zł emisji "Fundacja Pocztowy Dar". Wydana została również koperta FDC. Autorką projektu jest Marzanna Dąbrowska. 



Znaczek wydrukowano techniką rotograwiurową, na papierze fluorescencyjnym, w formacie 25,5 x 31,25 mm, w nakładzie 1 000 000 szt. Arkusz sprzedażny zawiera 100 znaczków.

Na znaczku przedstawiony został logotyp Fundacji Pocztowy Dar, powyżej i poniżej którego znajduje się dziesięć serc symbolizujących dziesięć lat pracy fundacji.




******

Dziś taki szybki post. Czasem się zdarza. Ale widzimy się już w piątek w następnym wpisie. 

Mimo to, chciałbym też zaprosić Was na pozostałe moje blogi:



Oraz, coś nowego. Coś co powstało nie tak dawno temu... Postanowiłem spróbować swoich sił na YouTube i na chwilę obecną wrzuciłem już trzy filmy, a w planach mam zamiar o wiele więcej. I na to szczególnie chciałbym Was zaprosić :


To tyle, jeśli chodzi o ogłoszenia parafialne. Widzimy się już w piątek przy kolejnym znaczku. A w tak zwanym międzyczasie zachęcam to odwiedzenia pozostałych miejsc ;) 


Trzymajcie się ciepło
Pozdrawiam Was ja 
Kamil :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie podziękowania za pozostawienie komentarz i przeczytanie posta. To bardzo ważne - i niezmiernie miłe - dla autorów i twórców.