środa, 4 kwietnia 2018

#N004 plus specjal dla Was


Dzisiaj w Środowych Nowościach Znaczkowych troszkę o historii...


Dnia 01 marca 2018 r. zostały wprowadzone do obiegu dwa znaczki pocztowe o wartości 6,00 zł każdy, emisji "Ryngrafy Żołnierzy Wyklętych".




Znaczki wydrukowano techniką offsetową i suchym tłoczeniem, na papierze fluorescencyjnym, w formacie 40,5 x 40,5 mm, w nakładzie 100.000 sztuk każdego. Arkusz sprzedażny zawiera 2 znaczki + 2 przywieszki.

Z tej okazji zostały również wydane dwie koperty FDC.




Na znaczkach przedstawiono ryngraf noszony przez rotmistrza Witolda Pileckiego pseudonim ,,Witold", ,,Druh" oraz ryngraf 5. Wileńskiej Brygady AK, w ramach, której działała Danuta Siedzikówna pseudonim ,,Inka". Na przywieszkach znajdują się zdjęcia ,,Witolda" oraz ,,Inki".


Autor projektu: Marzanna Dąbrowska.

***

Korzystając z okazji, pragnę Wam podziękować! Dużymi krokami zbliżamy się do okrągłej liczby wyświetleń - 10 000. Już niebawem to nastąpi! Jestem mega szczęśliwy, że mimo "kilku" przerw nadal prowadzę tego bloga, ale co ważniejsze - że go czytacie. Mega i szalenie cieszy mnie ten fakt. ^_^ 

Raz jeszcze dziękuję, że jesteście ze mną, że jest ktoś na tym świecie, kto czyta tego bloga :) 

W związku z tym pragnę podzielić się z Wami moimi skarbami z szuflady - mianowicie muzyką mojego autorstwa ^_^ 


Mam nadzieję, że i ten przejaw mojej wyobraźni przypadnie Wam do gustu. 

Nie pozostało mi już nic więcej jak po raz kolejny podziękować Wam z całego serca i równie serdecznie zaprosić na YouTube :) 

Trzymajcie się ciepło i do piątku ^_^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie podziękowania za pozostawienie komentarz i przeczytanie posta. To bardzo ważne - i niezmiernie miłe - dla autorów i twórców.