piątek, 6 kwietnia 2018

Kolekcja "Znaczki Pocztowe Świata" - przesyłka 2


Witajcie!

Dzisiaj zamiast piątkowego znaczku postanowiłem, że wrzucę drugą przesyłkę od Hachette. 

W środę otrzymałem pudełko z dwoma kolejnymi numerami kolekcji - numery 4 oraz 5. W tej przesyłce otrzymałem przekładki do segregatora oraz stronę na "znaczek specjalny".




W numerze 4 były znaczki z Węgier, kolekcja tematyczna dotyczyła Igrzysk Olimpijskich, natomiast znaczkiem specjalnym był znaczek z Benedyktem Dybowskim. Prócz tego oczywiście losowe znaczki z różnych krajów. 


































Natomiast w numerze 5 zagościły znaczki z Tanzanii, kolekcja tematyczna dotyczyła Lokomotyw a znaczek specjalny przedstawia króla Polski - Bolesława II Szczodrego. 






W drugiej przesyłce, z racji prenumerowania otrzymałem w prezencie lupę. Na pewno się przyda. Mam kilka znaczków, które bez lupy nie rozszyfruje, co jest na nich napisane. 




Co mogę więcej napisać na temat tej przesyłki? Myślę, że najważniejsze już jest. Dajcie znać w komentarzach, który znaczek chcielibyście zobaczyć w następny piątek.

A tymczasem - życzę Wam udanego weekendu i do zobaczenia w poniedziałkowym znaczku. 

Trzymacie się ciepło
Kamil :) 

9 komentarzy:

  1. ta lupa to chociaz dziala? Ja podklejam brzegi kart taśmą zeby znaczki nie wyfruwaly. no i zle nabili otwory w tych przekladkach przez co nie sa rowno z resztą kart.Ale bede dalej zbieral.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lupa dotarła z uszkodzeniami, będą ją reklamować. a Twoja jak? Dobry masz patent z tą taśmą, też tak zrobię.. ja swoich jeszcze nie włożyłem do segregatora, ale jak sprawdzę te otwory to też dam Ci znać.

      Usuń
    2. to była moja pierwsza paczka, więc lupę dostanę z numerami 6-7.

      Usuń
    3. Aż jestem ciekawy, czy Twoja lupa będzie dobra czy też uszkodzona..

      Usuń
    4. tak samo nie wpinam kart ze znaczkami specjalnymi, bo otwory będą się strzępić. Podobno taśma klejąca po obu stronach i ponowne zrobienie dziur dziurkaczem może temu zapobiec.

      Usuń
    5. ale to by wypadało zrobić dziurkaczem całość, żeby było równo... trochę sobie poczekamy... ale patent ciekawy..

      Usuń
    6. robisz jedna kartke od tekturowej karty, tak zeby dziurkacz przez nią przeszedl i zrobil dziury tylko w papierowej karcie. potem od tej karty tak samo robisz reszte. U mnie jest równo, choc troche brzydko przez tą taśmę.

      Usuń
  2. dostalem dzis paczke. Stara badziewna lupa do kupienia na ceneo za 2,65zł. Szkło wypadło, a rączka wygięta. Za to reszta ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To słabo... ja swoją kropelką pokleiłem i póki co (odpukać) jest z nią wszystko okej ;)

      Usuń

Serdecznie podziękowania za pozostawienie komentarz i przeczytanie posta. To bardzo ważne - i niezmiernie miłe - dla autorów i twórców.