wtorek, 12 czerwca 2018

Kolejna wymiana. Znaczek i pocztówka

Tym razem pamiętałem! I z niecierpliwością oczekiwałem dnia jej nadejścia. Dzisiaj (12.06.2018) w skrzynce znalazłem pocztówkę - kolejną wymianę. 

Tym razem był to znaczek za znaczek oraz pocztówka za pocztówkę.




Kiedy wrzuciłem znaczek o Wiedźminie, nie spodziewałem się aż takiej reakcji ze strony Czytelników. A już na pewno nie spodziewałem się, że napisze do mnie pewna Pani z Ukrainy. 

Pani Alonie bardzo spodobał się znaczek z Wiedźminem i po krótkiej rozmowie postanowiliśmy dokonać wymiany. 


W zamian za mój znaczek z Wiedźminem oraz pocztówce, której tematyką była moja rodzina miejscowość otrzymałem pocztówkę i znaczek z zamkiem - Zamek Sieniawskich w Międzybożu. 


Zamek, nawiasem mówiąc, wznieśli Koriatowicze, którzy okoliczne dobra otrzymali od króla Polski Kazimierza Wielkiego w 1366 roku. 

Ale o historii zamku, dzięki uprzejmości Pani Alony, przeczytacie w osobnym poście. 

Natomiast jeśli chodzi o tego posta, będę się zbliżał ku końcowi. Ale serdecznie zapraszam Was wszystkich razem i każdego z osobna na jutro - kiedy to prezentować będę nowości emisyjne Poczty Polskiej. 

Tymczasem trzymajcie się ciepło
Do następnego spotkania

Kamil :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie podziękowania za pozostawienie komentarz i przeczytanie posta. To bardzo ważne - i niezmiernie miłe - dla autorów i twórców.