piątek, 21 sierpnia 2020

Kolekcja "Znaczki Pocztowe Świata" - przesyłka 33

 Witajcie moi Drodzy.! ^_^ 

W dzisiejszym poście chciałbym pochwalić się Wam kolejną paczką znaczków. Kilka godzin temu odwiedził mnie miły Pan w niebieskim uniformie i nie był to policjant :) tylko Pan listonosz i wręczył mi kolejną, 33 już, paczkę z kolekcją "Znaczki Pocztowe Świata". Od razu pomyślałem o Was i o tym, żeby przedstawić Wam zawartość tejże przesyłki. A zatem, nie przedłużając, co ciekawego zawierała owa przesyłka? 


Zapraszam :) 


Oczywiście dwa kolejne numery kolekcji. Zeszyt numer 66 zawierał znaczki z Malediw. Kolekcją tematyczną są skorupiaki, natomiast znaczek specjalny dotyczył 35. rocznicy powstania ONZ. 






















W tym numerze przeczytamy ciekawostki na takie tematy jak:

1. Narodowe targi znaczków;
2. Organizacja Narodów Zjednoczonych - dział poświęcony tematyce znaczka specjalnego;
3. Malediwy - garść informacji o kraju pochodzenia znaczków oraz o samych znaczkach;
4. Skorupiaki - dział poświęcony znaczkom z kolekcji tematycznej.

Ponadto w tym numerze otrzymałem kolejny plastik na znaczki specjalne. 

******


Kolejny zeszyt - numer 67 - zawierał znaczki z Burkina Faso. Kolekcja tematyczna dotyczy muszli. Natomiast znaczek specjalny przedstawia Bronisława Malinowskiego - jeden z najwybitniejszych antropologów społecznych.





















W tym numerze przeczytamy ciekawostki na takie tematy jak:

1. Znaczki kolekcji Machin;
2. Antropologia - dział poświęcony tematyce znaczka specjalnego;
3. Burkina Faso - garść informacji o kraju pochodzenia znaczków oraz o samych znaczkach;
4. Muszle - dział poświęcony znaczkom z kolekcji tematycznej.

Ponadto w tym numerze otrzymałem kolejną kartę do segregatora na znaczki.

******

Zbliżamy się powoli, dużymi krokami do końca tej fascynującej przygody z kolekcją "Znaczki Pocztowe Świata". Choć i tak do setnego numeru daleko. 
Na dziś to byłoby wszystko, co chciałem pokazać. Widzimy się jak zawsze już w poniedziałek.

Miłego weekendu dla Wszystkich.
Trzymajcie się ciepło
Pozdrawiam Was ja
Kamil :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie podziękowania za pozostawienie komentarz i przeczytanie posta. To bardzo ważne - i niezmiernie miłe - dla autorów i twórców.