poniedziałek, 7 maja 2018

Kolekcja "Znaczki Pocztowe Świata" - przesyłka 3

Witajcie :)

Już jest! Kolejna - trzecia już - paczka z kolekcji Hachette. Tym razem otrzymałem numery 6 i 7 a także trzeci prezent, jakim jest ząbkomierz. 





W numerze 6 znaczkami świata były znaczki z Laosu. Kolekcja tematyczna związana była z prototypami samochodów. Natomiast znaczek specjalny dotyczył VIII Zjazdu PZPR. Ponadto zeszyt 6 zawierał zestaw losowych znaczków z różnych krajów. 







W numerze 7 znaczkami świata były znaczki z Nikaragui. Kolekcja tematyczna związana była z psami rasowymi. Znaczek specjalny dotyczył starych zegarków. Ale w tym numerze dostałem również kolejną kartę na znaczki do segregatora. 





W tej przesyłce otrzymałem również obiecany ząbkomierz.


Ząbkomierz nie jest duży, mierzy 15,5 x 9 cm i wykonany jest z cienkiego plastiku. Uważam, że jakościowo nie jest zły. Jako pierwszy ząbkomierz, jest bardzo dobry. 


Tym samym kolekcja znaczków znowu się powiększyła o sporą ilość znaczków ^_^ czekamy na następną przesyłkę :)







3 komentarze:

  1. ja z pomocą taśmy i znajomego naprawiłem i poprawiłem wygląd tej badziewnej lupy, co na ceneo 2zł kosztuje :D
    Teraz brakuje tych zakładek do wycięcia oraz karty na znaczki specjalne. A te hawidy najlepiej przyklejać na klej w sztyfcie, a nie bawić się w zwilżanie ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłem kropelki i już nic nie lata w lupie :P przynajmniej narazie... tych zakładek i znaczków specjalnych jeszcze nie ruszałem... czekam aż będę miał tego więcej i dopiero to zrobię ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie podziękowania za pozostawienie komentarz i przeczytanie posta. To bardzo ważne - i niezmiernie miłe - dla autorów i twórców.