środa, 30 maja 2018

Kolekcja "Znaczki Pocztowe Świata" - przesyłka 4

Tego się nie spodziewałem. Taka miła niespodzianka mnie spotkała od pana listonosza. We wtorek (29.05) dostałem czwartą przesyłkę z kolekcji Hachette "Znaczki Pocztowe Świata". W paczce były numery 8 i 9.





Numer 8 zawierał standardowo 3 kategorie: kraj, znaczki tematyczne oraz znaczek specjalny. Prócz tego 19 znaczków losowych i kolejną kartę do segregatora do znaczków specjalnych.



W tym numerze krajem była Bułgaria.



Znaczki tematyczne dotyczyły Chińskiego Roku Smoka. 



Znaczek specjalny przedstawia łosia i pochodzi z serii "Rodzima Fauna". 


Plus karta do segregatora.. 

 


To tyle jeśli chodzi o numer 8. Natomiast numer 9 zawierał: 5 znaczków z Kambodży, kolekcja tematyczna dotyczy zimowych igrzysk, znaczkiem specjalnym jest znaczek przedstawiający kwiaty i pochodzący z serii "Ochrona Środowiska". 



Znaczki z Kambodży


Znaczki tematyczne - Zimowe Igrzyska


19 znaczków losowych oraz znaczek specjalny z serii "Ochrona Środowiska".


Następna przesyłka za miesiąc. Zeszyt 10, z tego co tutaj widzę, zawierać ma znaczki z Afganistanu, znaczki tematyczne będą dotyczyć motyli, natomiast znaczek specjalny dotyczyć ma zabytkowych zegarków. Już nie mogę się doczekać następnej paczki. 


Trzymajcie się ciepło i do następnego wpisu :) 
Kamil




3 komentarze:

  1. Też wczoraj dostałem. 10 numerów i 4 karty, daje średnio 37 znaczka na stronę karty. Ciekawe kiedy dodadzą kolejne etykiety, bo powinno być 18, jest 8. O dziwo karta na znaczki specjalne miała dobrze nabite dziury i pasują do poprawionej reszty. Ząbkomierz jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakim cudem dostałeś aż 10 numerów na raz? Też mnie zastanawia, kiedy będzie reszta etykiet..

      Usuń
    2. W 10 numerze będzie czwarta karta na znaczki, o to mi chodziło.

      Usuń

Serdecznie podziękowania za pozostawienie komentarz i przeczytanie posta. To bardzo ważne - i niezmiernie miłe - dla autorów i twórców.