sobota, 29 września 2018

Druga dziesiątka! Za nami! Dziękuję!

Witajcie moi Drodzy Czytelnicy.! 

Tak niespodziewanie witam Was w ten sobotni wieczór. Nie, nie mam na dziś przygotowanego kolejnego znaczka ani jakiejś miłej przesyłki (choć bardzo bym chciał), za to przygotowałem coś nieco innego...

Mianowicie... 




4 kwietnia 2018 roku osiągnąłem dzięki Wam 10 000 wyświetleń, za co podziękowałem wtedy i raz jeszcze dziękuję... ale to było już dawno... 

Tym razem - 29 września 2018 roku - przekroczyłem wynik 20 000 wyświetleń dzięki Wam i dzisiaj właśnie za tę liczbę chcę Wam podziękować ^_^  nie sądziłem, że stanie się to tak szybko... 5 miesięcy(?) jeśli dobrze liczę... jestem w mega strasznym szoku, i strasznie szczęśliwy, że tylu Was tutaj gościło i że czytacie moje skromne wypociny :) 

Dziękuję i mam nadzieję, że jeszcze nie raz przyjdzie mi pisać takiego miłego posta :)

W związku z tym chciałbym przedstawić Wam kolejną dawkę mojej muzyki z szuflady... jako, że jesień już w progu... tym razem przedstawiam Wam utwór - oczywiście mojego autorstwa - właśnie o tej porze roku, o jesieni... 

https://www.youtube.com/watch?v=ZVI0zR2FvCM

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)

A tymczasem raz jeszcze dziękuję...

Trzymajcie się ciepło
Pozdrawiam Was ja
Kamil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie podziękowania za pozostawienie komentarz i przeczytanie posta. To bardzo ważne - i niezmiernie miłe - dla autorów i twórców.